divendres, 22 de maig del 2026

Colònies 3d dia

Avui hem viscut l’últim dia de les colònies i l’hem aprofitat al màxim! Hem disfrutat moltíssim de l’últim matí a Port Aventura, pujant a les atraccions, compartint rialles i creant records que segur que no oblidarem.

Després d’un matí ple d’emocions, hem dinat tots junts i ens hem acomiadat del parc amb una barreja d’alegria i una mica de nostàlgia. Han sigut uns dies estupendos, plens d’aventures, convivència i moments molt especials.

Hem gaudit moltíssim plegats i tornem amb la motxilla carregada de bons records, noves experiències i moltes històries per explicar.

Fins la propera aventura!




dijous, 21 de maig del 2026

Colònies 2n dia

Avui hem viscut una jornada plena d’emocions i diversió a PortAventura. Hem gaudit de les atraccions, dels espectacles i de molts moments compartits amb els companys i companyes. Entre rialles, aventures i noves experiències, hem passat un dia inoblidable que recordarem amb molta il·lusió.

Després d’un dia tan intens, hem tornat a l’hotel per relaxar-nos i refrescar-nos a la piscina. Ha estat una estona perfecta per descansar, jugar a l’aigua i compartir moments amb els amics abans de sopar. Ara toca recuperar energies per continuar gaudint d’aquesta experiència tan especial! 🎢🏊‍♂️

I ara... a sopar!!




dimecres, 20 de maig del 2026

Colònies 1r dia

Avui hem començat les colònies de 6è amb molta il·lusió i energia! Hem arribat al migdia a Port Aventura i, després de deixar les maletes a l’hotel, hem anat a dinar per agafar forces. La sorpresa del dia ha arribat just després: ens ha donat temps de gaudir d’una horeta a Port Aventura abans d’anar a Ferrari Land com teniem planejat! 🎢

Més tard hem anat a Ferrari Land, on hem viscut moments molt divertits i plens d’emoció. Ens ho hem passat genial i hem aprofitat cada instant al màxim!

Ara ja estem instal·lats a les habitacions, ens hem pogut dutxar i ara estem descansant una mica abans d’anar cap a sopar. Tots i totes estem gaudint molt d’aquesta experiència compartida. Segur que encara ens esperen molts moments inoblidables! 😊

Fins demà!













dimecres, 11 de març del 2026

SORTIDA AL MUME

El divendres 6 de març vam anar a la Jonquera a visitar el MUME, que és un museu que explica tot el que va passar després de la Guerra Civil. La paraula MUME es divideix en tres parts: MU- que ve de museu, M- que ve de Memorial i E- que ve d'exili.

Primer, vam anar a la classe i vam fer les parelles. Després, vam baixar cap a l'autobús i, tot i que plovia, vam anar-hi igual. Quan vam arribar al museu, vam deixar les motxilles i les jaquetes en unes taquilles i vam pujar a la 3a planta. Allà ens va rebre una noia i ens va estar explicant diferents coses sobre la guerra i l'exili- La noia ens va anar ensenyant totes les sales del museu i ens ho va explicar tot molt bé. A més, ens va ensenyar objectes que es van recollir, algunes fotografies molt impactants i alguns textos. 

Un cop visitat el museu, per culpa de la pluja, no vam poder fer el tros de ruta de l'exili que havíem de fer. Per tant, vam anar a una espècie de pont per poder esmorzar i no mullar-nos. Després de tot això, vam dirigir-nos cap a l'escola.

Un cop a l'escola, ens van deixar jugar a jocs de taula. Seguidament, vam dinar el menjar que ens havien preparat els nostres pares i mares i, després, alguns vam jugar a l'impostor. Va ser superdivertit! A la tarda, vam anar amb els de 6è A a la sala dels tresors a veure una pel·lícula molt divertida. 

Sincerament, ens va semblar un dia xulo, però també ens hauria agradat poder fer la ruta de l'exili.