divendres, 22 de maig del 2026

Colònies 3d dia

Avui hem viscut l’últim dia de les colònies i l’hem aprofitat al màxim! Hem disfrutat moltíssim de l’últim matí a Port Aventura, pujant a les atraccions, compartint rialles i creant records que segur que no oblidarem.

Després d’un matí ple d’emocions, hem dinat tots junts i ens hem acomiadat del parc amb una barreja d’alegria i una mica de nostàlgia. Han sigut uns dies estupendos, plens d’aventures, convivència i moments molt especials.

Hem gaudit moltíssim plegats i tornem amb la motxilla carregada de bons records, noves experiències i moltes històries per explicar.

Fins la propera aventura!




dijous, 21 de maig del 2026

Colònies 2n dia

Avui hem viscut una jornada plena d’emocions i diversió a PortAventura. Hem gaudit de les atraccions, dels espectacles i de molts moments compartits amb els companys i companyes. Entre rialles, aventures i noves experiències, hem passat un dia inoblidable que recordarem amb molta il·lusió.

Després d’un dia tan intens, hem tornat a l’hotel per relaxar-nos i refrescar-nos a la piscina. Ha estat una estona perfecta per descansar, jugar a l’aigua i compartir moments amb els amics abans de sopar. Ara toca recuperar energies per continuar gaudint d’aquesta experiència tan especial! 🎢🏊‍♂️

I ara... a sopar!!




dimecres, 20 de maig del 2026

Colònies 1r dia

Avui hem començat les colònies de 6è amb molta il·lusió i energia! Hem arribat al migdia a Port Aventura i, després de deixar les maletes a l’hotel, hem anat a dinar per agafar forces. La sorpresa del dia ha arribat just després: ens ha donat temps de gaudir d’una horeta a Port Aventura abans d’anar a Ferrari Land com teniem planejat! 🎢

Més tard hem anat a Ferrari Land, on hem viscut moments molt divertits i plens d’emoció. Ens ho hem passat genial i hem aprofitat cada instant al màxim!

Ara ja estem instal·lats a les habitacions, ens hem pogut dutxar i ara estem descansant una mica abans d’anar cap a sopar. Tots i totes estem gaudint molt d’aquesta experiència compartida. Segur que encara ens esperen molts moments inoblidables! 😊

Fins demà!













dimecres, 11 de març del 2026

SORTIDA AL MUME

El divendres 6 de març vam anar a la Jonquera a visitar el MUME, que és un museu que explica tot el que va passar després de la Guerra Civil. La paraula MUME es divideix en tres parts: MU- que ve de museu, M- que ve de Memorial i E- que ve d'exili.

Primer, vam anar a la classe i vam fer les parelles. Després, vam baixar cap a l'autobús i, tot i que plovia, vam anar-hi igual. Quan vam arribar al museu, vam deixar les motxilles i les jaquetes en unes taquilles i vam pujar a la 3a planta. Allà ens va rebre una noia i ens va estar explicant diferents coses sobre la guerra i l'exili- La noia ens va anar ensenyant totes les sales del museu i ens ho va explicar tot molt bé. A més, ens va ensenyar objectes que es van recollir, algunes fotografies molt impactants i alguns textos. 

Un cop visitat el museu, per culpa de la pluja, no vam poder fer el tros de ruta de l'exili que havíem de fer. Per tant, vam anar a una espècie de pont per poder esmorzar i no mullar-nos. Després de tot això, vam dirigir-nos cap a l'escola.

Un cop a l'escola, ens van deixar jugar a jocs de taula. Seguidament, vam dinar el menjar que ens havien preparat els nostres pares i mares i, després, alguns vam jugar a l'impostor. Va ser superdivertit! A la tarda, vam anar amb els de 6è A a la sala dels tresors a veure una pel·lícula molt divertida. 

Sincerament, ens va semblar un dia xulo, però també ens hauria agradat poder fer la ruta de l'exili.




dilluns, 15 de desembre del 2025

MADONNA DE PORTLLIGAT

El passat 12 de desembre, els nens i nenes de 6è B vam tenir l’oportunitat de fer una sortida molt especial al Teatre-Museu Dalí, a Figueres. Allà vam poder veure l’exposició temporal del quadre “Madonna de Portlligat”, una de les obres més emblemàtiques de Salvador Dalí.

El que més ens va impactar va ser el tamany del quadre i la gran quantitat de detalls que representa. Ens vam adonar que, mirant-lo amb atenció, sempre hi descobries coses noves, fet que el fa encara més interessant.

Després de contemplar l’obra, vam tenir temps per fer una visita lliure pel museu. Això ens va permetre explorar diferents sales i descobrir racons nous que no havíem vist en visites anteriors. El museu és ple de sorpreses i elements curiosos que ens van deixar bocabadats, com ara la part de les joies.

Va ser una experiència molt enriquidora i diferent, que ens va ajudar a conèixer millor l’obra de Dalí i a gaudir de l’art d’una manera més propera i divertida. Sens dubte, una sortida que recordarem! 🎨✨



dijous, 27 de novembre del 2025

SORTIDA A BARCELONA

El passat dijous 13 novembre, els alumnes de 6è vam visitar al parlament de Catalunya i el parc de la Ciutadella de Barcelona👍. Vam haver d’arribar a l’escola a les 8:30 h, perquè l'autobús sortia a les 8:40 h. Durant el camí amb autobús, vam parar a una àrea de servei al mig de l'autopista per esmorzar🍔. Quan vam arribar al parc de la Ciutadella, vam fer una gimcana on havíem de trobar els llocs més famosos del parc de la Ciutadella, entre ells l'Hivernacle, el Mamut i la Cascada Monumental💧. Després d'acabar la gimcana, vam dinar tots junts (tot i els ocells que ens atacaven per agafar-nos el nostre dinar). També vam veure una cosa molt curiosa: un gos jugant a futbol 🐕⚽!!! 

Després d’això, vam anar cap al Parlament de Catalunya🥳. A l'entrada ens vam adonar que era una cosa tan i tan seriosa que fins i tot van demanar el DNI de les mestres i vam haver de passar per un detector de metalls! Un cop a dins, ens va acompanyar un treballador del Parlament que es deia Enric. La primera sala que vam veure va ser l'hemicicle que allà és on els diputats i diputades fan les seves reunions. Després, ens va portar a una sala on hi havia un quadre que es diu “7 de novembre” d'Antoni Tàpies🎨. Allà l'Enric ens va explicar algunes coses sobre el quadre. Després de la visita, vam anar al lavabo i vam tornar cap a l’autobús🚍. 2 hores més de camí de tornada i, per fi, vam arribar a l'escola. Vam tornar a casa amb un bon record de per vida.😝



dimarts, 11 de novembre del 2025

PRIMERES SORTIDES DEL CURS

Aquest primers mesos de curs hem fet sortides molt divertides fora de l’escola. El dia 25 de setembre vam anar al Teatre Jardí al Festival de la Màgia. Ens va agradar molt perquè l’espectacle parlava del reciclatge i ens va fer pensar en com podem cuidar millor el planeta mentre ens sorpreníem amb els trucs.

El 24 d’octubre vam anar a l’Institut Cendrassos per participar a la Matfesta, una jornada matemàtica organitzada pels alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Vam fer moltes activitats diferents i ens vam divertir molt resolent reptes i jocs de matemàtiques.

Han estat sortides molt especials i ens han ajudat a aprendre d’una manera diferent. Estem desitjant fer-ne més!🎉